مرکز تخصصی وقت سفارت و ویزا کانادا و استرالیا
headset_mic 09353575464
دوشنبه 13 آبان 1398
ریجکت شدن ویزای کانادا | دلایل ریجکت ویزا

یکی از مشکلات اخذ ویزا عدم تایید و یا رد شدن درخواست ویزای کانادا یا اصطلاحا ریجکت ویزا می باشد که کابوس هر مسافر، دانشجو اشخاصی خواهد بود که اقدام به اخذ ویزا کرده اند .  برای آینده برنامه‌ها ریخته و رویاپردازی‌ها کرده‌است. مشکل زمانی ناراحت کننده‌تر می‌شود که متقاضی برای ثبت درخواست و طی کردن مراحل آن چه از نظر مالی و چه از نظر زمان و انرژی هزینه‌های بسیاری متقبل شده باشد.

بطور کلی چند عامل کلیشه‌ای همواره در رد شدن درخواست ویزا کانادا نقش دارند. عواملی که در واقع موجب تردید افسر مهاجرت در خصوص انگیزه متقاضی از سفر به کانادا و یا بازگشت وی پس از پایان مهلت ویزا می‌شوند. مهمترین این عوامل عبارتند از:

- شک آفیسر سفارت درخصوص بازگشت متقاضی به کشور مبدا پس از پایان مهلت ویزا - بدین معنا که آفیسر با توجه به استنادات و اهداف شخص شک کرده که ششخص قصد برگشت به کشور مبدا را داشته  باشد .
- تردید درباره انگیزه و دلایل سفر به کانادا
- ضعیف بودن سابقه سفرهای خارجی متقاضی (به‌ ویژه سفر به کشورهای حوزه شنگن)
- کافی نبودن مدارک مالی و دارایی های متقاضی در کشور مبدا
- پیوند‌های خانوادگی ضعیف متقاضی در کشور مبدا
- تردید در هر یک از این موارد در کنار عواملی همچون و ضعیف اقامت در کشور مبدا، طول مدت اقامت در کانادا، وضعیت شغلی متقاضی در کشور محل اقامت و هرگونه سوء پیشینه در کانادا همگی از عواملی هستند که به راحتی موجب ریجکت ویزا کانادا خواهند شد. در ادامه و در نگاهی موشکافانه تر به بررسی دلایل رد شدن ویزای توریستی کانادا و همچنین ریجکت ویزای تحصیلی کانادا خواهیم پرداخت.

ایرسا ویزا مرکز تخصصی اخذ ویزای استرالیا و ویزای کانادا در ایران . شماره تماس جهت مشاوره :  09353575464