مرکز تخصصی وقت سفارت و ویزا کانادا و استرالیا
headset_mic 09353575464
دوشنبه 13 آبان 1398
نحوه اعتراض به رد ویزای کانادا

در صورتی که در بخش اخذ ویزا دچار مشکلاتی شوید و آفیسر سفرات ویزای شما را به دلایلی رد کرده و در اصل ویزای شما ریجکت شده است چه باید کرد؟ایرسا ویزا مشاوره ی تخصصی اخذ ویزای کانادا و ویزای استرالیا تضمینی در خدمت شماست . حال اتفاقی که نباید، رخ داده است. چه باید کرد؟ روزنه امیدوار کننده اما در این بین این است که بر اساس آمار هلدینگ نیلگام، در بسیاری از مواردی که درخواست ویزای کانادا برای بار اول رد شده باشد، امیدواری بسیاری وجود خواهد داشت تا با ارسال نامه‌ای رسمی و فنی نسبت به بازنگری مجدد پرونده و در نهایت پذیرش درخواست ویزای کانادا موافقت شود. البته این اعتراض هم از منظر فرم و هم از نظر محتوا ضوابطی دارد که می‌بایست به دقت رعایت شوند، در غیر این صورت سفارت کانادا به اعتراض رسیدگی نخواهد کرد.

نخستین گام در اعتراض به ریجکت ویزا کانادا، بررسی دلیل و یا دلایل رد شدن درخواست است. این عوامل در قالب نامه‌ای رسمی موسوم به نامه ریجکتی به اطلاع متقاضی می‌رسد. پس از مطالعه نامه ریجکتی ویزای کانادا و بررسی دلایل آن در شرایطی دلایل عنوان شده در این نامه با مدارک متقاضی مغایرت داشته باشد، می توان به رد شدن ویزا کانادا اعتراض کرد.

برای مثال اگر متقاضی چندین سفر به کشورهای حوزه شنگن داشته است و از تمکن مالی قابل قبول و دارایی‌های مناسبی در ایران نیز برخوردار بوده اما در نامه ریجکتی وی به سابقه ناکافی سفر و شرایط مالی بعنوان دلایل رد ردخواست ویزا کانادا اشاره شده‌ باشد، می‌توان نامه‌ای به ادرس ایمیل سفارت کانادا ارسال شود و با شرح دقیق دلایل ریجکت ویزا کانادا، بدون نیاز یه الصاق (اتچ کردن) مدارکی جدید، به توضیح سابقه سفر خود و یا مدارک مالی ارائه شده، اشاره شود.

توصیه ایرسا ویزا به شما این است که دست کم در این مرحله با کارشناسان با تجربه امور ویزا و وقت سفارت مشورت کنید تا از شانس بیشتری برای موفقیت و تجدید نظر درخواست خود برخوردار شوید. با ما تماس بگیرید .شماره تماس جهت مشاوره : 09353575464